torstai 5. kesäkuuta 2014

Kierrätystä ja kirppistelyä.

Olen vajaan vuoden sisällä muuttanut kaksi kertaa. Muuttojen yhteydessä olen kasannut tavaraa kategorioiden ne "kirppikselle", "kierrätykseen", "pois ja äkkiä" sekä "pidetään". Kolme viimeistä on suhteellisen hyvin toteutunut, mutta ensimmäinen "kirppikselle"- kasa on vaan kasvanut kasvamistaan. 

Menin mainitsemaan asiasta ohimennen sivulauseessa parin kaverin istuessa aamukahvilla luonani viikko sitten, ja nyt perjantaista asti läheisellä itsepalvelukirppiksella on ollut meidän loosi, jossa vihdoin on myynnissä kamaa, joka on helmikuusta saakka vain lojunut vaatehuoneen lattialla odottamassa päätöstä mitä niille tehdään. (vitsi mä kirjotan pitkiä lauseita). 



Nyt kun joku vain haluaisi antaa tavaroillemme uuden kodin. Mitään riistohintoja ei olla laitettu, 5 euroa taitaa olla kallein minkä itse olen laittanut. Kaveri pistikin päivityksen eilen, että ollaan tehty jo pienoista voittoa ja päästy plussalle viikkovuokran jälkeenkin. Itse en ole päässyt pariin päivään siistimään pistettä, koska kehitin pienoisen kesäflunssan, ja olen maannut järkyttävässä kuumeessa piilossa maailmaa. 

Päätimme samalla jatkaa loosin vuokraa ainakin viikolla, ja perjantaina ystäväiseni käykin jatkamassa vuokrasopimusta. Kuvan tavaroista suuri osa on jo lähtenyt uuden omistajan matkassa eteenpäin ja uutta tavaraa on viety tilalle maanantaina. Olin ehtinyt vuosien saatossa unohtaa miten hauskaa tämäkin saattaa olla. Auton takakontissa odottaa vielä läjäpäin kirjoja, jotka pitäisi laittaa myyntiin. En viitsinyt laittaa kaikkia kerralla, ettei ihmisille tule ähky jo pelkästä ohikävelystä. Josko Sunnuntaina Mökiltä paluumatkalla piipahtaisi vilkaisemaan miten tavarat on kadonnut. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti